woensdag 7 december 2011

Jul per post

Dit  pakje trof ik vanmorgen aan in de brievenbus, het is van Mea van het blog MAYFLOWER.


Ik had haar de gebreide kerstsok gestuurd, waar ze heel blij mee was. Kijk eens hoe mooi die bij haar aan het rekje hangt. (Ik heb de foto even van haar blog geleend) Rode blossen kreeg ze ervan, schreef ze.


Mea vroeg of ze mijn adres mocht hebben, dan kon ze me een kerstkaart sturen. Die kerstkaart zat er ook bij, maar nog veel meer, een heerlijk geurzakje met Jul (betekent Kerst in het Zweeds), een kaars met lintje en knijphouder, een houten engeltje en een afbeelding van 2 engeltjes. Mea, nu zat ik daar met rode blossen. Hartstikke lief! Ik heb geprobeerd de foto te bewerken, maar zo mooi als MEA dat doet lukt het mij niet.


35 opmerkingen:

  1. Een hele lieve reactie van Mea op een al net zo'n lief gebaar van jouw kant!! De sok is een plaatje en dat zijn de geschenken van Mea ook. Het geurzakje met JUL vind ik super!!

    Geniet ervan Willy! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij over een weer. Dat vind ik zo mooi tussen mensen.
    Ja.., ik zou ook wel zo mooi foto's willen kunnen bewerken, dat doet ze echt prachtig!

    Groetjes, elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van jullie allebei !
    Liefs een fijne avond
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief cadeautje! Maar de sok hangt ook wel heel erg op z'n plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben elkaar fijn verwend. Mar dat is ook zo mooi in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat lief van Mea! al net zo lief als dat ze van jou de mooie kerstsok kreeg! zo leuk over en weer die verwennerijtjes, het zijn de kleine dingen die het doen!!

    fijne avond!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk, Willy. Allereerst top dat jij je sok naar haar stuurt, maar dat je ook iets leuks terugkrijgt. Ik snap dat wel hoor, voor de hulp bij mijn koorschoolfoto, kreeg ik ook het idee je een kaart als bedankje te sturen, maar (logisch) geen adres te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Leuk is het om zomaar een cadeautje te krijgen. Hej då Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh.....wat heb je er een mooie post van gemaakt Willy, wat lief en je foto's doen niet onder voor die van mij, ik vind ze prachtig en ben blij dat je het mooi vindt.
    Het is je van harte gegund

    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk dat je sok zo'n mooi plekje heeft gekregen en zo verdiend voor jou die leuke verrassing... geniet maar fijn Willy.
    Lieve groetjes, Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk om zo verwend te worden, maar dat snap ik goed hoor, als ik zo'n prachtige sok zou krijgen zou ik je ook helemaal in de watten leggen!! Je bent ook altijd zo'n lieverd, altijd behulpzaam, altijd meelevend... je hebt het helemaal verdiend! Liefs Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke verwennerij Willy. Je kerstsok vind ik ook super.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk zo'n reactie en daar mag je best blosjes van op je koontjes krijgen Willy .
    Leuke foto's van dit lieve geschenk .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heerlijke verwennerij!!! en ik vind je foto heel sfeervol hoor, goed gedaan! Ik snap ook dat Mea echt heel blij was, wat een mooi gebaar van jou! Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die geschenkjes passen helemaal bij jou Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig kadootje, en je foto's zijn super hoor...ik geniet er altijd weer van
    Liefs
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een verwennerijen onder elkaar!!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LEUK.. cadeautjes geven, maar ook om te ontvangen (hihi) veel plezier ermee!
    't zijn PRACHTIGE plaatjes, Willy!
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd leuk zo'n onverwacht postpakketje. En als dat ook nog van een lieve blog-vriendin komt, is het helemaal geweldig!
    Mooie verwennerij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een lieve reactie op een lief cadeau van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke gebaren toch weer over en weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Willy, ik zit ook met hetzelfde probleem! Bij mij verdwijnen er ook steeds een aantal blogs uit mijn leeslijst, waaronder die van jou! Heel vervelend, ik hoop dat het snel verholpen is want nu mis ik al die leuke nieuwe berichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat lief van beide kanten.. want die sok die je heb gemaakt is ook heel leuk, Ik vind je foto mooi gelukt hoor, het krijgt iets romantisch als de zijkanten een beetje vervaagd zijn.

    JUL vind het een grappig woord voor kerst.

    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kadootje en zo super mooi ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat lief! Leuke kadootjes over en weer. Daar worden we toch vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. willy, misschien kreeg ik deze ooit van/via jou...zo niet..kijk eens hoe leuk
    http://www.noords.nl/pages/house.php

    groeten hil

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk dat jullie elkaar zo verwennen, dit is weer het bijzondere van een blog hebben zo leuk. Je heb erge leuke spulletjes gekregen geniet ervan. Fijne dag, groetjes

    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lieve acties van jullie beiden. Ik vind het altijd zo bijzonder te lezen dan bloggers zo aardig met elkaar omgaan (meestal dan:-)
    Grappig: die gebaksbordjes heb ik ook!
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kadootjes hebben jullie elkaar gestuurd. Ze lijken nog mooier door de mooi bewerkte foto's.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. @Bedankt voor alle lieve reacties.
    @Wieke, graag gedaan, was geen moeite ;)
    @Hilly, leuk! Komt me niet bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lief, dat je dit allemaal kreeg.
    De warmte van vriendschappen is zo bijzonder.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig cadeautje! Ik krijg ook inderdaad geen bericht van nieuwe blogposts in mijn reader. Ik zal proberen je opnieuw te volgen. Groetjes en een prettig weekend! Elsina

    BeantwoordenVerwijderen