vrijdag 20 maart 2015

Claus Dalby

Via een Zweeds blog kwam ik een aantal jaren geleden op het tuinblog van Claus Dalby terecht. Hij woont vlak bij Århus in Denemarken en heeft daar een prachtige tuin.


Claus Dalby heeft al verschillende tuinboeken op zijn naam staan en hij presenteert een tuinprogramma op de Deense tv. Regelmatig maakt hij reisjes naar omringende landen, waaronder Nederland en België, waar hij tuinen en kwekerijen bezoekt. Hij laat de lezers meegenieten door hiervan, bijna dagelijks, verslag te doen op zijn blog. Het nieuwste boek 'Romantiske haver' (Romantische tuinen) verschijnt in april, helaas alleen in het Deens en Zweeds.

Foto's: Claus Dalby

In het bloglabel ROMANTISKE HAVER  doet Claus Dalby verslag van een groot aantal van deze romantische tuinen. Voor het vertalen van de tekst is er een vertaaltoets, maar alleen de foto's geven al veel kijkplezier.

Informatie:
http://www.clausdalby.dk/
https://www.facebook.com/clausdalby.dk/

11 opmerkingen:

  1. Kan niet wachten tot mei dat we met plantjes buiten aan de gang kunnen, ziet er fantastisch mooi uit!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterende tuin! Ik ga meteen even op zijn blog kijken.

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi huis en wat een zegen als je daar mag wonen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad plaatjes kijken alleen is al een genot. Dank je voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige tuin en dan dat schitterende huis. Ik ben gauw op zijn blog gaan kijken.
    Groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg hem op Facebook, maar beheers de Deense taal onvoldoende om me aan te melden op zijn blog. Het zijn werkelijk prachtige posten en boeken. Dank je wel voor deze fantastische tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukt!! Het is gelukt! Ik was natuurlijk weer te ongeduldig. Ik had toch meer van de rustige Zweedse mentaliteit mee moeten nemen naar Nederland. ;)

    Kram, Anna Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig!! Die ga ik even bij mijn moeder melden, tuinierster in hart en nieren.

    BeantwoordenVerwijderen