woensdag 20 februari 2019

Holbæk Museum

In het centrum van Holbæk op Seeland in Denemarken ligt dit leuke openluchtmuseum. Het museum vertelt over Holbæk en omgeving in vroeger tijden. Er zijn niet alleen oude interieurs te zien, maar er zijn ook tentoonstellingen. Vanaf de binnenplaats met terras en tuin zijn de verschillende historische gebouwen te bezichtigen. Als je uitgekeken bent, kun je de naastgelegen kerk nog bezoeken. Om de hoek wandel je zo de winkelstraat in, en iets verderop is de haven van Holbæk.







































Informatie: https://www.vestmuseum.dk/english/holb%C3%A6k-museum-english

7 opmerkingen:

  1. Wat geniet ik toch van deze blogs, zoveel foto's en uitleg! Prachtige borduurtjes en kledingstukken zijn er tentoongesteld. Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi museum, deze gaat op het lijstje voor als we eens in de buurt zijn. Dank je wel voor de vele foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi museum Willy en mooie foto’s, het is alsof ik er zelf rondloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto’s zien er weer geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtig museum! Als ik ooit eens in de buurt ben...
    Gelukkig kon ik van je foto's genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk museum! Ik zou uren in dat kruidenierswinkeltje kunnen rondkijken!

    BeantwoordenVerwijderen