zondag 16 september 2012

Uitslag give away

Het is tijd voor de uitslag van de GIVE AWAY. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het meedoen en de lieve reacties. Zoals je kon lezen blog ik nu vier jaar, al die jaren met veel plezier. Vorig jaar was er even een dip door de foute migratie van Weblog, waardoor mijn oude blog onherkenbaar werd, maar na een maand ben ik bij Blogger gestart met twee nieuwe blogs en daar voelde ik mij al snel thuis.


Fijn dat er nu zoveel lezers de weg naar mijn nieuwe blogs hebben gevonden. Ik vind het leuk dat ik iemand blij kan maken met deze give away. De geborduurde theedoek is gewonnen door HEIDI KUIJER. Van harte gefeliciteerd. Als je contact met mij opneemt, kunnen we een patroontje afspreken en komt er één naar je toe. Het e-mailadres staat onderaan dit blog bij mijn profiel.

11 opmerkingen:

  1. Daar zal je Heidi vast heel erg blij mee maken Willy, ik weet wat voor mooie dingen je maakt en de theedoek zal echt prachtig worden met zo'n persoonlijk tintje.
    Heid van harte met deze mooie gewonnen Give Away.

    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik je mooie give-away niet gewonnen heb. Maar wat heb ik weer genoten van je stukjes over Leksand. Dankjewel!
    En de winnares natuurlijk gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Heidi, ben benieuwd welk patroontje je gaat kiezen ! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Heidi, jij bent echt een geluksvogel!Willy wat een geweldig cadeau! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Heid! Prettige week Willy.
    groetjes, Elsina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Heidi is wel een bofkont zeg. En eerlijk is eerlijk, ik ben jaloers... Jij heel erg bedankt voor het organiseren van deze top-give-away.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, jammer voor mij en al die anderen maar Heidi gefeliciteerd.
    Anje

    BeantwoordenVerwijderen