zaterdag 22 april 2017

Tant Gräddelin Gräddegården

Begin juni 2016 dronken we nog koffie bij Tant Gräddelin Gräddegården in Vintrosa, ten westen van Örebro in het landschap Närke. Eind augustus, een kleine drie maanden later, stond Gräddegården te koop. Tant Gräddelin sloot definitief de deuren van Gräddegården. Heel erg jammer, want het was gezellig bij Tant Gräddelin. Gelukkig heb ik de foto's en kan ik jullie nog even kennis laten maken met Tant Gräddelin Gräddegården. De eerste foto is van het naastgelegen huis, ook al zo'n prachtige aanblik.
































Het huis is inmiddels verkocht.

foto makelaarssite





11 opmerkingen:

  1. so pretty such a unique place to sit and have a coffee and dessert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's, zo kunnen we de tuin toch nog bezoeken. Alleen zonder koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O zo gezellig, zo een gevoel van Welkom bij mij thuis, wil je thee met wat lekkers... ooo vanillesaus over de taart mmmm!!!
    Fijn weekend,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi plekje. Ziet er gezellig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verbaas me telkens weer. De sobere buitenkant en de gezellige binnenkant. Zo teer en fragiel is de uitstraling. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het verkocht is. Op de Facebook pagina van Tant Gräddelin zag ik al wel dat de spullen voor weinig weg moesten. Ik was natuurlijk erg benieuwd naar de verkoopprijs en die is dus 2,65 miljoen SEK (https://www.hemnet.se/salda/villa-5rum-vintrosa-orebro-kommun-holmstorp-650-569683). Bedankt voor de rondleiding. Zoals gewoonlijk weer genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige plek!!! met even zo mooie tafels, stoelen, banken, geraniums, ramen, kozijnen enz.
    Ik had er zo verder willen gaan.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig plekje. Daar had ik ook wel koffie willen drinken. Je zal er maar mogen wonen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke plek! Fijn dat we hiervan nog kunnen genieten, nu het verkocht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's..en dat konijntje..te lief!
    groetjes uit Urk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat jammer dat het verkocht is/wordt. Het ziet er heel gezellig uit. Ik krijg direct zin om er ook thee te gaan drinken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen