donderdag 18 oktober 2018

Een korte update over mijn gezondheid

Op 25 en 26 juli (2018) onderging ik de laatste twee chemo's. Na een verblijf van twee dagen in het ziekenhuis mocht ik  naar huis. Heel erg fijn. Ik moest wel rustig aan doen, want mijn weerstand ging naar beneden. Helaas kreeg ik na twee weken last van een bacterie. Ik werd opgenomen in het ziekenhuis en kreeg antibiotica. Na een week mocht ik naar huis. 
Half september heb ik een derde beenmergpunctie gehad en de uitslag was goed.
Afgelopen maandag waren de bloedwaarden ook goed en ben ik gestart met chemo-pillen die ik de komende twee jaar zal moeten innemen. 

Ik zal hier binnenkort weer berichtjes over Zweden plaatsen.

20 opmerkingen:

  1. Pff wat een traject maar als ik het goed lees, gaat het nu goed en heb je weer tijd en zin in Zweden. Wat fijn!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dat je genoeg intussen weer energie hebt, om over Zweedse berichtjes te denken. Rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is geen kattenpis, Willy. Ik wens je de moed om dit allemaal te doorstaan. Lieve groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heftig allemaal. Gelukkig lijkt er verbetering te zijn. Lange weg te gaan. Hou je taai. Fijn dat je er weer bent. Heb je gemist. Stond op het punt een persoonlijk bericht te sturen. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Willy, so glad to hear that you are doing better. Sterkte😘Linda@Wetcreek Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heftig allemaal, hopelijk knap je snel weer helemaal op en kun je deze periode achter je laten, zowel fysiek als emotioneel. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje willy, ik het hele gebeuren heb ik gemist, wat een heftige tijd voor je .En wat schrijf je er dapper over .
    Wens je veel sterkte met de laatste loodjes ,lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn van je te horen ,de meeste mensen denken dat je nu aan je herstel kan werken maar vergeten dat je dit je hele leven meedraagt ook al is het aan de buitenkant niet te zien.
    Hoop dat je steun krijgt in je omgeving .

    Gr Ans.



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om te horen dat het hele traject goed verloopt! Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Willy het is een hele strijd. Maar je denkt weer aan Zweden en aan een berichtje plaatsen. Dat is een goed teken! Ik wens je voor de komende tijd veel sterkte toe. Liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is allemaal best heftig! Wat ben je dan dankbaar dat de uitslag uiteindelijk goed is. Maar je zal qua energie best een hoop in moeten leveren.. Sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om weer van je te horen na deze spannende tijd. Veel sterkte. Hsrt. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed nieuws om weer wat te horen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk om weer van je te horen ook al ben je er nog lang niet! Maar als jij al weer over Zweedse blogjes gaat beginnen, heb je gelukkig al wat meer energie......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat heftig allemaal, maar fijn dat alle uitslagen goed zijn! Ik kijk al uit naar je blogposten! Doe rustig aan en veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So good to hear from you again, and very best wishes for your continued healing. Your photos and stories are such a pleasure to me; my mother was born in Värmland and I don't get to visit as often as I would like. But thanks to you, I can 'visit' from my laptop here in California.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och wat heftig allemaal maar wat fijn dat je nu goeie uitslagen hebt. Hoop gauw weer wat te lezen over Zweden. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik schrik van je bericht, wat kan er toch allemaal op je pad komen, heel veel sterkte en beterschap❤️
    Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hei, How very nice to hear from You again, and that You are doing fine! Hopefully You will get better each day, and being able to go on with Your life! Love Cathrine <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat het weer beter met je gaat!!! Ik zag al vele blogposts voorbijkomen. Het lezen van blogs schiet er op dit moment erg bij in, maar ik ga een poging wagen het bij te benen. Veel sterkte met de kuur die je nog moet nemen, hopelijk niet teveel bijwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen