dinsdag 26 januari 2021

Een mooie ingelijste print van Photowall voor mijn dochter

Van het Zweedse bedrijf PHOTOWALL kreeg ik een erg leuke aanbieding die ik hier graag wil delen. Ik mocht iets uitzoeken uit het grote assortiment behang, canvas, prints en posters. Dat was nog helemaal niet makkelijk, want de keuze is reuze. Ik kon dan ook maar moeilijk beslissen. Toen bedacht ik dat mijn dochter ook op zoek was naar iets aan de muur in haar woonkamer, dus ik vroeg of zij iets wilde uitzoeken. Zij kan ook sneller beslissen dan ik. 


Al snel vond zij een Botanische print met een bijpassende lijst. Ik heb het voor haar besteld. Met de gekregen kortingscode hoefde ik niets af te rekenen. Binnen enkele dagen kwam het zorgvuldig verpakt aan. Ik was natuurlijk wel benieuwd en heb het pakket snel geopend. Ik vond het heel mooi en stuurde meteen foto's naar mijn dochter. Zij reageerde meteen met Wauw!




Inmiddels heeft ze de ingelijste print hier al opgehaald. Ze is er super blij mee. Het leuke is dat er ook een speciale aanbieding is voor de lezers van mijn blog. Met de code hejtjorven25 krijg je bij een bestelling 25% korting. Deze actie is geldig tot eind februari 2021. Neem sowieso eens een kijkje op de website van  PHOTOWALL, je zult verrast zijn van de vele mogelijkheden. 

14 opmerkingen:

  1. He dat is leuk Willy! Mijn dochter heeft net een nieuw appartement kunnen huren in Engeland (als ze er tenminste nog kan komen) en ze wil vast ook wel zo'n mooie print aan de muur hebben. Ik ga zeker even met haar kijken. 25% korting is wel de moeite! Dank voor het delen! Groetjes van Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dubbele reclame ;-) wat wil het bedrijf nog meer. Echt heel mooi, die print, EN de foto's ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat boft je dochter met de aanbieding die haar moeder kreeg! Het is inderdaad een prachtige print. Fijn dat je haar op deze manier blij kon maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Willy. Ik ga ook eens een kijkje nemen op die website.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is ook prachtig! Wedden dat je dochter heel blij is...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig schilderij/foto. Leuk dat je deze kreeg. Groet,
    Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah wat leuk! Ik ben ook benaderd en ga er vandaag ook over bloggen!! Mooie keuze heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke afdruk ... bedankt voor de leuke foto's. Ik ben blij en nu kijk ik naar de link.
    Veel groeten aan u. Viola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Was für ein toller Druck, überall gibt es heute neue Bilder zu sehen, wie witzig!
    Liebe Grüße
    Manu

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ...es ist wunderschön !!!
    LOVE
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, als je dan iemand blij kan maken!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wir haben mal ein ähnliches Angebot von einer anderen Firma bekommen, und bei uns hat dann auch unsere Tochter alle Bilder bekommen. Natürlich hat sie sie auch selbst ausgesucht, und sie hat sich sehr gefreut. Diese Bilder sind wirklich toll, wie man ja auch an Deinem Bild sieht.
    Ich wünsche Dir einen guten Start in die neue Woche.

    Viele liebe Grüße
    Wolfgang

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for sharing this with us! xx

    BeantwoordenVerwijderen