maandag 14 mei 2018

Stil op mijn blogs

Vanaf oktober vorig jaar is het stil op mijn blogs. Eerst ontbrak de zin om te bloggen omdat het uploaden van foto's op de pc niet vlot verliep en daarna was ik druk met andere dingen. Tijdens al die maanden heb ik wel veel sjaals en omslagdoeken gehaakt en gebreid, allemaal bestemd voor een goed doel. Ik zal dat op een later tijdstip op mijn andere blog nog eens laten zien.

Eind maart kreeg ik de diagnose acute leukemie apl. Een zeldzame soort, maar volgens de artsen is het goed te behandelen. De eerste reeks chemo's startte twee dagen later. Na een verblijf van vijf weken in het ziekenhuis mocht ik twee weken naar huis. Op 15 mei start de tweede reeks chemo's en zal ik weer een aantal weken in het ziekenhuis moeten verblijven. Zo zal het de komende maanden nog een aantal keren gaan. Geen fijne periode, maar ik probeer positief te blijven. De twee weken thuis doen mij in ieder geval erg goed, vooral nu het ook nog eens prachtig weer is.
Ik wens jullie een heerlijke zomer en vooral een goede gezondheid.

24 opmerkingen:

  1. Och nee, wat erg... maar fijn dat het goed te behandelen is. Heel veel sterkte en hopelijk breekt er spoedig betere tijden aan. Sterkte en een spoedig herstel gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pasgeleden had ik nog gedacht, dat het zo stil was bij je.
    Ik wens je van harte veel sterkte de komende tijd en wens je een goed herstel toe.
    Groeten,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeh, wat schrik ik hiervan. Het was inderdaad zo stil.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende periode ! Ik zal aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schrik om dit te lezen, Willy. Terwijl je denkt, dat iemand gewoon met andere dingen bezig, speelt er iets heel anders....
    Dat bloggen komt wel weer een keertje, rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, dit is geen leuk nieuws. Een beetje een donderslag bij heldere hemel. Maar gelukkig heb je een goede prognose. Nog even een heel vervelende tijd maar positief blijven, helpt je al een stuk op weg. Ik wens jou heel veel sterkte en snel weer helemaal beter.
    Lieve groetjes
    Kris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte de komende tijd,ik ken het traject alleen bij. Ik een vorm die mijn hele leven blijft .

    Gr Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je echt gemist hier. En wilde je niet mailen want ik dacht het zal wel niet voor niets zijn. Ik wens jou ondanks alles een hele fijne zomer en heel veel sterkte en beterschap. X Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Willy, het was inderdaad stil op jouw blogs. Ik schrik van je bericht. Morgen ga je al naar het ziekenhuis dus. Heel veel sterkte toegewenst en beterschap! En foto’s van de sjaals zie ik heel graag als je weer opgeknapt bent. Lieve groeten, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Willy, wat een schrik. Geniet van de dagen dat je je goed voelt en probeer wat energie te bewaren om de beroerde dagen door te komen. Ik blijf aan je denken, dikke kus, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Willy, wat heb je een pittige tijd achter de rug. Ik wens je heel veel sterkte met alles en een fijne zomer! Liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Willy, wat verschrikkelijk om te lezen!
    Ik wens je veel sterkte voor de tweede chemokuur die begonnen is en een dikke knuffel van mij!
    Groetjes,
    Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schrik, nu maar hopen dat het goed komt. Je moet maar vertrouwen op de artsen, ik wens je veel sterkte!
    Lieve groetjes en beterschap, Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens je heel veel sterkte toe voor deze akelige tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heftig... Veel moed en spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje wat een akelig bericht. Ik schrik ervan! Lees nietsvermoedend je eerste alinea en dan dit! Ik wens je heel erg veel sterkte de komende periode! Wat fijn dat de vooruitzichten goed zijn en hopelijk ben je niet te ziek van de chemo. Moet je zo lang in het ziekenhuis blijven steeds omdat je afgezonderd moet liggen? Bah wat een narigheid. Nogmaals heel erg veel sterkte gewenst en misschien biedt het bloggen je wel wat afleiding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heftig allemaal, schrik er een beetje van.
    Ik wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat je je gauw beter voelt., xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik lees nu dit bericht pas op je blog!vandaag! dat is schrikken, als je zoiets overkomt. Je moet dit hele traject in maar gelukkig is de medische wetenschap ver.Ik wens je alle sterkte en kracht, ik weet een beetje hoe het voelt uit pers. ervaring met wat mij overkomen is. Heel veel lieve groetjes en houd moed! Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo zeg; dat is n verdrietig bericht! Wat n heftige tijd voor jou en je gezin... ik wens je heel veel kracht en sterkte en hoop dat er goede resultaten mogen zijn! Breien en handwerken kan fijne afleiding zijn,
    Hoop dat jullie als alles achter de rug is, weer van vakantie kunnen genieten in jullie geliefde zweden, liefs fleur (in de polder)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Even een berichtje om te laten weten dat ik aan je/jullie denk en voor jullie bid. Heel veel sterkte!
    Dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Veel moed en sterkte Willy!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dag Willy, dat is schrikken geblazen, je zit dus nu midden in een heftige behandelingen. Wens je sterkte en vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @Graag wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties. Ze zijn mij een steun tijdens deze ziekteperiode, het ondergaan van de chemo's en de vele weken in het ziekenhuis. Veel liefs van Willy

    BeantwoordenVerwijderen