donderdag 1 oktober 2015

Café Yerba en Café Blomsterkroken in Uddevalla

In UDDEVALLA had ik twee adresjes waar wij zouden kunnen gaan koffie( of thee) drinken. Ik wist van te voren niet goed welke te kiezen. Omdat de beide café's zich op korte afstand van elkaar bevonden wilde ik ze eerst bekijken en dan pas een keuze maken. Allereerst bezochten we café Yerba. Het had een donker en gezellig interieur, maar het zat er behoorlijk vol en het was er vooral erg warm. In de ruime tuin waren zitplaatsen genoeg, maar het was te koud om buiten te gaan zitten.
Informatie: cafeyerba.se .






Even later stapten wij bij Café Blomsterkroken naar binnen. Daar was een licht en sfeervol interieur. Ondanks de kleine ruimte, was er plek om te zitten. We besloten dat we hier iets gingen drinken. Toen ik mijn thee op had gedronken, ging ik op verkenning. Ik ontdekte dat er op de eerste etage ook zitplaatsen waren. Op de binnenplaats was een tuin, maar die heb ik helaas aleen door het raam gezien en er geen foto's gemaakt.
Informatie: blomsterkroken.se .




















9 opmerkingen:

  1. Mooi en ik zie boeken. Daar kan ik me wel een tijdje mee vermaken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit, die haard en dat bordenrek...erg leuk! Bedankt voor je bezoekje aan ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er leuk uit. Het is net een huiskamer met boeken. Ik zou me meteen thuis voelen. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er leuk uit. Het is net een huiskamer met boeken. Ik zou me meteen thuis voelen. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan me je keuze voorstellen. Wat gezellig, al die verschillende stoelen, daar houd ik van. (heb ik nu zelf thuis ook).
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig plekje om uit te rusten
    Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou in deze 2 café's wilde ik ook wel vertoeven...wat gezellig zeg....en wat hebben ze toch altijd een leuke keuze wat interieur aan gaat....en dan de geweldige buitenkanten....geweldig...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er echt Zweeds gezellig uit! Vinden ze het altijd goed dat je foto's maakt? Ik durf dat niet altijd ergens binnen.

    BeantwoordenVerwijderen